När känslorna bubblar över

Jag går och väntar med spänning på torsdagen. Jag känner förväntan och även en smärre panik - det känns otroligt stort. Stort och "på riktigt". Känns galet. Och underbart.

Tänk att en bil kan skapa så mycket känslor, de ni!

Under tiden man väntar och försöker skingra tankarna så lagar man mat, tar hand om disken och tvätten, samtidigt som underbara Billy går och dammsuger golvet av sig själv  (love it!!)
Sen tänkte jag att jag kunde passa på att avrunda kvällen med att lägga upp en bild på min sista glossybox. Jag avslutar med stil vill jag lova, en vackrare box får man väl leta efter :

En underbart marmorerad låda med fint innehåll. En ögonkräm (ska bli spännande att se om en kräm verkligen kan vara värt 340kr!!) En rengöringsborste till ansiktet, ett serum för vitare tänder, en hårolja och en silverskimmrande ögonskugga ♡

Lovely!