När man knappt kan tro det..

Har nästan svårt att tro att vi ska åka till England igen, till vackra Leeds, till underbara Emmerdale. ♡

Vi fick mejlet med de underbara nyheterna vid 12 i går, innan jag gick och la mig så hade vi hunnit boka flygresor och hotell! ♡ Det ni! Bara bussbiljetterna som ska fixas med, får göra det imorgon!

Vi reser dagen innan, på torsdagen den 30/3, tidigt som tusan för att flyga till Manchester där det sedan blir buss till leeds. Sedan bor vi en natt på ett superfint och lyxigt hotell som dessutom ligger framför min favoritbok Primark ♡ Tjohoo ♡
Sedan på fredag tar vi stadsbussen till nästa hotell där weekenden ska vara, där tar vi lite after noon tea innan vi checkar in och sedan blir det 3 fullbokade roliga dagar med itvpersonal i ren Emmerdale-anda innan vi sedan på söndagen tar bussen tillbaka till Manchester och tar in på nästa helt galna vackra och lyxiga hotell för att avrunda och njuta av sista kvällen i UK. (Underbart att ha en mamma som kan hitta guldklimparna för en billig peng vill jag lova! ♡)
Sen på måndag eftermiddag/kväll beger vi oss hem igen. 

Kan ni gissa hur otroligt mycket jag redan nu längtar????