En dag med många "to do"

Dagen kickades i gång lite lungt och skönt med frukostmys tillsammans med Leah och Zacharias ♡ Härliga samtal och lung och skön start på dagen ♡


Sedan kom Gustav på besök och senare så var det dags att börja jobba på allvar så jag och Lilleman åkte till mormor så fick Zach roa sig där medans jag jobbade.
På schemat stod utöver allt det vanliga även fotografering av 4 stycken ur ensemblen i revyn 😉

Barnen åkte till dansen på kvällen men jag jobbade vidare, alltid finns det saker att göra 😉
Dessutom råkade jag ge Leah min hemnyckel så jag inte kom in i huset 😂😅

Får ju passa på att visa våran wall of fame som vi har på kontoret. Våran emmerdale-vägg har nu blivit ännu större då vi samlat på oss fler bilder på skådespelarna. Varje kort står för ett minne, vilket jag tycker är fint ♡

Förhoppningsvis får vi chans att öka på den lite igen nästa år 😉

Men nu, sova. Efter att ha hämtat ungarna efter dansen och kört hem så var jag så trött. Men det tog sådan tid att göra i ordning för att sova att det finns risk att sömntåget gått. Ni får hålla tummarna att jag inte missat det 😴

#1 - - Bodil:

Tack än en gång för hjälpen med barnen.

Svar: Bara roligt att kunna hjälpa och få umgås med dom 😘
Sandra Kaun