Hästveda 2017

Tänkte att jag måste ju slänga upp de få bilder jag har från årets Hästveda mer än de ni fått se ;-)



Kvällen blev det såklart besök till Tivolit efter att man sålt färdigt för den dagen. Det blev en massa gosedjur tagna av mamma och ett besök i lustiga huset ( som var lika roligt som förra gången vi var inne i det 😄)



♡♡♡


Efter en runda på tivolit begav vi oss till stugan för att äta kvällsmat och få en välförtjänt sömn..

Alla fick hjälpas åt att hålla gosedjuren mamma lyckades ta 😂


Passar på att presentera Pricken och Tosse. Årets nya gosedjur i residens Kaun  (av tradition får jag ju alltid ett gosedjur av mamma på hästveda 😍)



Torsdagen bjöd på underbart soligt väder (tjohoo!!) Och efter frukost så lämnades stugan för att packa upp allt och starta dag 2 på marknaden😘



Vid 17 så börjades det packas ner och någon timme senare startade resan hemåt igen. 



Fick en del fina saker med oss hem ♡ Hittade äntligen nya skor till maken och ett par till mig (mina ska vara extraskor till cykelsemestern). Blev lite kläder och solglasögon med 😉 Och westiekalender, godis, filmer och träslevar. En bra marknad helt enkelt.


Tack alla för 2 helt underbara dagar ❤❤