När julen smyger sig på en

Jag älskar julen. Julen är min tid på året. Och alla som känner mig vet också att jag är extremt hård gällande julen.

Tex så får man inte sätta upp jul/adventsaker, spela julmusik, äta pepparkakor/lussebullar och annat juligt förrens det är första december/första advent. 
I mitt hus gäller dessa regler, i min närhet gäller dessa regler. Haha, christmasbitch typ!

Men sen smyger det sig likssom på... 
Lilla hults blommor brukar ha julmingel som är rätt mysigt att gå på. I år tyckte de att idag var en bra dag. Idag. I november. Hmm fick trotsa reglerna och begav mig till julminglet. Jag drack lite glögg och åt en pepparkaka. Och det var så gott. Så gott. Jullängtan blev såååå stor.

Nu längtar jag så mycket till första december. Då kommer adventsaker upp, jultröjorna kommer fram och jag ska frossa i lussebullar & julmusik ♡
Snart..