Föreställning

Idag körde vi andra föreställningen ♡

Trots tekniskt strul med bildspel så gick det väldigt bra ändå. 


Fick även chans att titta på bilderna som sitter uppe i foajén/entrén och där var väldigt många fina i år. Så roligt 😉

Sedan fick vi även en väldigt fin recension av HD, alltid nervöst att vänta på vad de ska skriva men vi fick bra omdömme och det bör ju locka de som inte köpt biljetter än ;-)


Tidningen skrev att jag tydligen kan visualisera en monolog, haha, och detta har även roat Jessica som idag stod bakom scenen och fotograferade mig "in action" 

Så där har ni - min monolog 😂 Tack Jessica för bilderna 😘

Vill ni veta vad tusan jag (och de andra) egentligen sysslar med så se till att köpa er biljetter och kom och kolla, jag lovar att ni inte kommer bli besvikna ♡

Vill ni läsa recensionen finns den här:
https://www.hd.se/2017-10-16/hjarnarp-skrattar-at-smatt-och-stort