När känslan styr för mycket

Kan inte riktigt skaka av känslan av ledsamhet. Det uppstod en tomhet efter piratfesten som sig brukar, är van vid det. Men känslan släpper inte. Ett par nätter med dålig sömn hjälper nog inte. Inte heller att ha problem med ögonen heller. Men jag känner mig tung. Sorgsen. Trött.

Har flera saker som "måste" göras, och jag har en massa roliga saker att göra, lite mer roligheter att planera. Men energin är på noll och jag blir lite handlingsförlamad.

Jag är ensam med 2 barn idag och i morgon då syrran & Leah är på kryssning. Men inte ens dom ger mig något att fokusera på för de är så skötsamma, de gör sina läxor, sysselsätter sig själva, bråkar inte ens med varandra, haha..

Uch vad jag hatar när saker och ting är så här! Nu räcker det! 
Nu började det fan ta mig regna också! Y.e.a.y....