Nytt överallt?


Fick den hemska nyheten att min skadade telefon var allt för skadad för att lagas, de valde att skrota den 😥😫😭 Ett år gammal.. stackars telefon. 
Så det var bara för mig att bege mig ut till teliabutiken och istället hämta en ny telefon. Men de hade inte min "gamla" modell så istället fick jag en Samsung galaxy s8. 
Kan jag absolut leva med. 
#tackochlovattmanhadeförsäkring!

Och tack och lov att jag har en sådan fin make som hjälper mig med allt praktiskt så jag bara kunde åka och hämta upp den. Utan han hade jag fortfarande ojat runder utan att veta något i ärendet.... 😘

När jag ändå var på Väla passade jag på att springa in i skobutiken, mina vardagsskor är ju med dold klack men nu när jag har lite problem med ryggen så fungerar klack inte så bra tyvärr....


Hittade dessa finingar och tack vare presentkort så betalade jag totalt 1kr! Helt ok pris för min del ☺😜