En underbar jul






Tog inte många bilder tyvärr men hade en underbar julafton. Myste på dagen och sedan firades julen med hela tjocka släkten, precis som det ska göras :-) (minus syskonbarnen dock som var hos sin pappa detta året) 
Min kropp är just nu väldigt skör så magen klarade inte av att jag behövde stressa så mycket under dagen så på kvällen bröt tyvärr en stor magkatarr ut. Så jädra trist när det händer... men vad ska man göra? Tog lite medicin och höll ut så gott det gick. Trots magont var stämningen på topp, massa god mat och det finaste sällskapet som finns att fås ♡
Tomten kom med en massa paket. Jag måste gjort något rätt i år för jag fick så många fina presenter, allt ifrån aktivitetsband och Google Home mini till filmer och air fryer! Helt galet! Är så glad för alla underbara presenter. 
Och trots att Valentino bara är 12 veckor gammal så hade han visst gjort något för att förtjäna paket han med, för han fick så söta leksaker och en jättefin lampa ♡ Tack alla för alla otroligt fina presenter, ni är så söta! 

Sedan blev det såklart klappjakten och till det härliga skratt. 

Men sedan blev klockan midnatt och då klarade inte min stressmage av det mer, den gjorde så ont! Så tråkigt nog fick vi åka hem då, kändes jättetråkigt men sånt är livet i bland... 
Man trodde att man kanske skulle åka hem "tidigt" pga Tino i fall han blev lite gnällig men han var ju så snäll så ♡ Så duktig han var hela kvällen. Och så mycket kärlek han fick ♡

Så trots magont fick vi en magisk julafton.
Denna dagen har mest gått åt till vila (och ett försök att kurera mig) och leka lite med de nya presenterna. Och i morgon fortsätter julfirandet med andra vänner och familjemedlemmar i andra regioner ♡