Babyweek


Idag är inte bara dagen jag jobbade sista dagen innan min "semester" (yes det är den enda semester jag har i sommar så min 5 dagars ledighet kallar jag semester!) Utan i dag går vi även in i vecka 29 ♡
Säger fortfarande att det är sjukt hur tiden kan gå både så fort och så långsamt på samma gång!

Ryggen börjar protestera nu, kanske inte så konstigt när man har en bebis på 35cm som väger över 1 kg i magen plus att man fått mycket större bröst än tidigare, blir ju sjukt mycket mer för ryggen att jobba med! Så ska  väl inte vara så förvånad?


Har även fått köpt hem blutsaft. Mitt järnvärdet hade ju som sagt gått ner väldigt mycket men jag vill helst inte börja med ännu en järntablettesmedicin (som var rekommendationen) då de andra ger mig magont (vilket jag tycker man har nog av ändå just nu) så jag tänkte försöka med att dricka lite blutsaft och även att se till att ta mina nuvarande järntabletter med apelsinjuice så järnet lättare tas upp. Så håller vi alla tummarna att det går bra! 

Men nu - baka och förbereda inför stora dagen, i morgon är det nämligen dags för hästveda!!!!!