Sommarfest 2018


I går var det äntligen dags för årets sommarfest! En viktig tradition där hela släkten samlas och tillbringar en hel kväll med att bara tävla och umgås 💛💛

Ovanligt var att vi faktiskt hade fint väder med! Det är inte många av våra sommarfester som faktiskt känns "somriga" i vädret, men i år var det ta mig tusan sommar!

Min partylook fick bestå av min gamla gråa strandklänning som jag pimpade lite med ett snöre och en brosch ♡ Gäller att vara lite påhittig! 


Sedan drog vi igång årets fest. Folket delades in i lag och efter ett kort litet skådespel (de spelade upp törnrosa) så drog tävlingarna i gång!







Strax efter midnatt (efter vi sjungit för Leah som då fyllde 15 år!) Så stod det klart vem som vann.
Jag glömde tyvärr HELT bort att ta ett foto på vinnarlaget (skyller på graviditetshjärna!) Men Lag Åsa var det vinnande laget, Grattis till vinsten (Åsa, Mija, Simon, Leah & Gustav) bra jobbat! 


Och vi passar på att säga tack till alla er fina som kom och gjorde kvällen till vad den blev. Som vanligt är ni helt galna och utan gränser och ni är helt jädra underbara! Älskar er alla! ♡