Tredje trimestern


Klockan är halv fem och jag har hunnit med 3 olika jobb idag (med 3 olika outfits då det varit så varmt) 
Känns helt ok att vara trött nu! Jobbat natt, sedan städat och sedan varit på kontoret! 
Kan kanske förstå när kroppen säger att jag bör ta det lite lugnare? Hur som haver så är det de jag håller på att fixa nu, avslutar en del saker så jag får mer tid för vila och återhämtning för både min och bebis skull ♡

Idag går vi dessutom in i graviditetens sista tredjedel, maxat!! Helt sjukt, tiden går verkligen så fort samtidigt som den går så långsamt! Känner bebis leva rövare i magen jämt och längtan efter att få träffa krabaten är så stor ♡
Trötthet, foglossning, ryggont, halsbränna, ben&fot-kramper, blödande tandkött, finnar, viktuppgång, illamående, håglöshet,magproblem - det är värt det, det känner jag redan nu ♡