midsommarafton


Varit en lugn och skön midsommarafton. Jag kom hem vid sju på morgonen och väckte då Robin som åkte iväg för att sälja kransar och buketter. Det gick verkligen superbra och vi fick nu en ordentlig slant in till barnvagnen vi vill köpa! ♡ Underbart!

Jag tillbringade några timmar med att ta igen förlorad sömn *önsketänkande?* innan jag åkte en runda till mamma och tittade på htg. Skulle också ta lite midsommarbilder på vovvarna men Willy totalvägrade denna gången... Så det blev bara några bilder på Sesse i år, haha.



Sötnöten ♡

Sen har det bara varit hemma och mys med familjen. Min mage har gjort lite ont så vila var ordinerat. Jag och maken åt hämtmat och såg på massa film och bara myste. SÅ underbart! ♡♡

Hoppas alla ni där ute också haft en lugn och fin midsommarafton!