midsommarkransarđŸŒ·đŸŒș


Kransar kransar och Ànnu fler kransar!
Tyckte det var rĂ€tt lugnt, hade inte sĂ„ mĂ„nga bestĂ€llningar sĂ„ kĂ€nde att jag kunde ta det rĂ€tt lugnt. Men plötsligt började det komma in sista minuten-bestĂ€llningar och plötsligt hade jag mer att göra Ă€n jag kunde riktigt klara av pĂ„ den tiden jag hade. 


Mamma hjÀlpte mig fÄ tag pÄ Pia och hÀmtade henne nÀr hon slutat jobbet.
Sen hade jag bĂ„de mamma och Pia hos mig som hjĂ€lpte mig till hundra procent ♡ Det Ă€r kĂ€rlek det! 


B-g hjĂ€lpte till med att sĂ€tta upp belysning i tĂ€ltet sĂ„ vi kunde se trots att solen gick ner ♡

Och nu Ă€r vi klara. Alla bestĂ€llningar klara. 
Nu Àr jag helt slut i kroppen, vÀrker lite överallt och jag Àr sÄ trött!
Men jag ska snart glĂ€dja mig med att Ă„ka ivĂ€g och jobba i nĂ„gra timmar! đŸ˜¶đŸ˜¶
Bara hoppas ÄskovÀdret som nyss dragit in försvinner igen, inget roligt att ge sig ut och köra i det...

Tusen tusen tack för all hjĂ€lp i eftermiddag/kvĂ€ll, ni Ă€r sĂ„ underbara som sĂ„ osjĂ€lviskt slĂ€pper allt för att hjĂ€lpa mig ♡
Tack för att ni Ă€r sĂ„ underbara ♡  Tack för er hjĂ€lp. Tack ♡
#1 - - Mija:

Det var alla tidsoptimister som trodde de skulle hinna göra sin egen krans. KĂ€nner igen mig dĂ€r. Tror jag sticker ner en ros i flĂ€tan idag.🌾Trevlig midsommar😁

Svar: Haha ja sĂ„ kan det ju absolut vara! 😊😋😘 Glad midsommar pĂ„ dig med (Och du kommer vara jĂ€tte fin med en ros i din flĂ€ta idag!)
Sandra Kaun