Sen bildbomb

Mötet idag gick bra, sedan rusade jag direkt till tandläkaren, maken lyckades fixa en akuttid till mig!
Tandläkaren slipade tanden så den slutade skära mig i tungan. Hon tyckte dock att hålet skulle lagas innan det började göra ont. Jag önskar vänta om jag kan, men börjar det göra ont får jag givetvis fixa det nu men annars får det gärna vänta till bebis är född ♡
Känns skönt att hon kunde slipa tanden. Känns mycket bättre, känns fortfarande lite men vet inte om det är för att det är ömt efteråt, eller om jag "överkänner" eller om det faktiskt är mer flisigt. Vi får vänta och se. Nu kan jag iallafall både svälja och prata utan att det gör ont ♡

Tog äntligen tag i projektet "bilder". Har spenderas ett antal timmar med att flytta över bilder och sortera dom. Insåg då att jag inte visat bilder från syrran & zachs dansshow så här får ni några snabba bilder :








Sedan hade jag ju även lovat lite bilder från Leahs konfa så här får ni några bilder där ifrån med :







Yes - I made the cakes!






Fick bli en liten lätt kompott, via telefonen då bloggen via datorn är gnällig idag... 
Så fattas ni något så får ni väl hojta till.

Nu ska jag bara ta tag i alla andra bilder, en del ska redigeras och så ska de för flyttas till annan hårddisk.. Men nu är energin slut. Sov typ ingenting i natt pgr tanden och den otroliga värmen.. så får nog ta och stänga ner kontoret för idag, det kommer ju alltid en dag i morgon 😉
#1 - - Bodil:

Så kul att se foto från dansshowen. Trodde inte du tog några.

Svar: jo då några fick jag allt tagit 😉😄
Sandra Kaun