Ticktack


I bland får visst bebis i magen bestämma!
Jag var pepp på att komma hem och spendera kvällen med att koka lite mer saft, göra tårta till morgondagens kalas, plocka undan lite i köket... And so on...

Men nope, ett tu tre så kommer växtvärk deluxe i magen och det enda som fungerar då är vila. Så det fick bli så. Men det är svårt. Svårt att acceptera att fast man vill så betyder det inte att man kan, jag måste acceptera att ibland blir inte säker gjorda just då det är planerat för kroppen måste orka. Så vill kroppen vila måste kroppen få vila.
Så bebis fick helt enkelt bestämma. Jag fick tillbringa rätt många timmar i soffan, fick passa på att läsa lite bebis-tidningar när jag ändå hade tid över 😉😋

Och så ser man att kändis-bebis har kommit, minskar inte suget att få träffa sin egna krabat i magen! 💙


Men vi är ju "nästan" där, "bara" 129 dagar kvar till BF 😂 Tänk att tiden kan gå så fort och så långsamt på en och samma gång... helt sjukt!

Men det gäller att ha delmål, nästa är måndag då jag äntligen ska få åka till Ullared och handla saker till bebis! 💙👶💙