10 år ♡


Idag är det hela 10 år sedan jag lyckades ta mitt körkort! 10 år på dagen idag!
Minns än den enorma lyckokänslan när jag kunde springa till mamma med världens största leende som berättade om att jag klarat det! 
Det var en lång och tuff resa men mamma fanns där hela vägen. Inte bara det enormt fina att mamma och b-g generöst nog betalade hela mitt körkort, utan mamma fanns även med genom blod, svett och tårar. Hon stred för mig, hon körde 50 mil för att jag skulle kunna övningsköra och köra upp, hon trodde på mig och gav mig alltid styrka ♡

Så denna dagen ger jag alltid en kaka eller tårta till mamma för att visa min uppskattning. I dag blev det en kladdkaka med grädde och färsk frukt (såklart sockerfritt)


Eftersom det var 10 års jubileum idag så ville jag göra något extra, så det fick bli lite godis i form av sockerfri marshmallows doppade i choklad. Hoppas det smakar ♡

Tusen tack igen mamma för mitt körkort. För att du alltid finns, för att du är du. 
Jag älskar dig  ♡
#1 - - Mamma:

Tårtan och karamellerna var supergoda.
Jag minns själv denna dag som en dag av glädje, jag tror hela familjen fick fnatt den dagen. Älskar dig med.

Svar: Det var en av de bästa dagarna, så mycket glädje ❤❤
Sandra Kaun