15 dagar kvar 💙


Idag fick vi present av mamma. Eller kanske inte vi utan mer bebisen ♡ 
Redan innan jag blev gravid hade jag bett mamma om att fĂ„ ett "mormorsrutor-överkast" till vĂ„rt barns barnvagn. SnĂ€ll som mamma Ă€r sĂ„ sĂ„ hon ja till det och nĂ€r hon visste att det lĂ„g en liten pojke i magen sĂ„ satte hon fart med att virka rutorna (vilket Ă€r kul för nu vet man verkligen att filten Ă€r till hundra procent gjord bara för honom♡)
Och nu Ă€r filten klar, SÅ fin blev den! SĂ„ vackra fĂ€rger och passar perfekt i barnvagnen dĂ€r den ligger nu och vĂ€ntar pĂ„ bebis ♡

Tusen tack finaste mamma för gĂ„van. Den Ă€r verkligen precis vad jag önskade mig för vĂ„r son ♡ 


Sedan överraskade maken mig med blommor nu ikvÀll med. Han Àr ju sÄ otroligt fin!!

En hĂ€rlig söndag med andra ord! ❀❀