Besök hos BM


Idag var det äntligen dags för besök hos BM igen, eller ja, vi skulle ju varit där redan i förra veckan men pgr sjukdom fick vi vänta tills idag.
Men allting såg lika fint ut som vanligt *puh* magen hade perfekta måttet på 34 cm, bebis hjärtljud var perfekta, och mitt järnvärde har otroligt nog kommit upp till 112! Alla var väldigt förvånade och nöjda (det är tillochmed högre än när jag skrevs in!) Så äntligen ger det resultat och blodmässigt är nu även jag redo för en förlossning ♡♡ Känns sjukt bra!

Håller min viktkurva bra och blodtrycket var fint med. Så allting var bara bra. Bebis verkar må som en prins ♡♡
Blivande föräldrar kan pusta ut en stund igen! 


Måste dessutom slänga upp en bild på senaste inköpet vi gjorde till bebis ♡ Jag och maken tog en runda på Väla i lördags (kolla bebissaker är det som alltid får mig att må bra!) Och vi hittade denna underbara söta dräkten som inte gick att motstå! ♡
Tänk att snart är bebis här, snart får vi mysa med honom och faktiskt klä han i allt vi köpt och fått ♡ 
Man börjar bli liiite otålig nu, man längtar så!