Mr & Mrs Bröllopsdag


Idag är det 7 år sedan jag hade den stora äran att få min stora kärlek till äkta make ♡
I 7 år har jag fått ha den otroliga lyckan över att få vara fru till den bästa mannen i världen!

I 11 år har vi hållt i hop, och idag är det då dessutom vår bröllopsdag. 7 år som äkta makar! Vart har tiden tagit vägen??
Jag vaknar fortfarande varje morgon med att direkt vända mig mot min älskling och får ett leende på läpparna varje gång jag får lov att väcka honom med att klappa hans kind. Varje dag fylls jag med sådan kärlek till honom och jag är så otroligt lyckligt lottad som har han i mitt liv, att jag får lov att dela mitt med honom. Det liv vi byggt upp tillsammans betyder himmelriket för mig ♡


Men i år valde vi att fira lugnt. Dels jobbar maken idag och jag som höggravid orkar inte med att gå på restaurang eller annat, så vi valde en hemma-mys-kväll i går med hämtmat, snacks och en massa film. Tände ljus och bara myste ihop. Helt underbart det med ♡
Men vi har fått en så fin blombukett från mamma, så otroligt vacker! Tusen tack 😊❤ 
Och tack till alla er som kommer ihåg vår dag och tagit er tid att skriva en hälsning, ni är så fina. Tusen tack till er alla ❤