Offmode


Viloläge idag, inte gjort många knop. 
Har idag typ 2 ton med allmänna graviditetsproblem så som svullna händer och fötter, ryggont, nästäppa, huvudvärk och sammandragningar. Dessa kan jag stå ut med utan större klagomål men har dessvärre drabbats av en jävla tandvärk 😭😭

Sedan jag blev gravid har jag inte tagit en endaste smärtstillande tablett, hur ont jag en haft så har jag valt att inte ta något för bebis skull. Men i går fick jag ge mig, inget annat hjälper mot tandvärk, så jag tar Alvedon... hjälper tack och lov. Men då det inte försvunnit så blir det väl att ringa tandläkaren i morgon. 
För det är inte tillräckligt med att vara höggravid och gå och ha en kommande förlossning framför sig, nej tydligen ska man behöva ha tandvärk och behöva ta sig till tandläkaren med. Känns verkligen som man vill lägga sina sista sparpengar på att betala för att gå till den vidriga tandläkaren och laga tand, dessutom utan någon form av lugnande då jag som sagt är gravid så kan inte ta något! Usch och fy, tycker faktiskt lite synd om mig just nu! Förbaskade tandvärk!!!