Vecka 39


Idag går vi in i vecka 39 och vi börjar känna oss mer än redo för bebis nu!
Jag är klar med att vara gravid, om man säger så... Längtar efter att kunna knyta mina egna skor igen, att inte ha ont i ryggen konstant, att kunna sitta och äta hukad över soffbordet utan att magen tar vid, att sova på mage igen ♡ att inte behöva kissa 3 gånger varje natt, att inte vakna varje gång man behöver vända sig i sängen när man sover. Längtar efter att inte känna mig stor som ett hus och osmidig som ett kylskåp! Haha.. Tur jag har en så fin make som hjälper med allt jag behöver ♡

Nyss hemkommen från det rutinmässiga besöket hos barnmorskan, allting såg lika fint ut som vanligt ♡
Mitt järnvärde fortsätter otroligt nog stiga vilket är kanon, magen växer precis som den ska, bebis hjärta slår fort och fint och han ligger rätt och jobbar sig neråt så att säga... 

Så det är bara att fortsätta det vi gör, vänta och vila ♡ Så kommer bebis när bebis bestämmer sig för det helt enkelt.