fotboll och golf

 
tacksam jag har en snäll man som hjälper mig komma upp på tröga morgnar, som denna. Men som tur är lättade det och dagen gick sedan väldigt fort. Jobbade 7-16 idag, eftermiddagen tog vi alla barn och spelade fotbollsgolf där Pia jobbar. Barnen älskade det kan jag säga ;) Sen åkte jag till mamma och det slutade med att vi plötsligt körde till siba där mamma köpte en speciell blu-ray som gör hennes nya tv till en smart-tv ;) Sen blev det hem, middag + glee. Sen liten mysstund med lilla Willy då jag hittade en fästing på han (han får inte följa med fler gånger och plocka blåbär) denna var den största han haft, Uch dem är så äckliga!! Snart göra sig redo för sängen, jobbar 8-16.30 imorgon.... Insåg idag att denna veckan och nästa jobbar jag tydligen full tjänst (har annars 75%) hade ingen koll på det, men det är därför jag har så långa dagar med tidiga morgnar. Meb det ger lite extra klirr i kassan och det passar väldigt bra just nu! ;) Nej nu ska jag gå och mysa lite till med vovven som nu blivit av med sin äckliga fästing ;)