Ligger lite efter...

Har inte haft tid att lägga upp bilder på pysselkvällen än, så får göra det nu!
Skulle gjort det i går men då körde jag leah till skolan och sedan körde jag till mamma och slog in hennes julklappar och tittade på HTG och sedan var jag iväg på Julbord på Magnarpsskola med personalen där och mina kollegor (mycket trevlig kväll)
 
Sen har jag varit igång hela dagen med, men Nu kommer bilderna från pysselkvällen i onsdags :
 
 
 
 
 
 
 
Och sedan hade vi en mysmorgon med Leah innan jag skulle köra henne till skolan i går
<3<3<3
 
 
Och idag så stannade Robin hemma medans jag åkte till jobbet (känns alltid roligt att vara där när man inte jobbar!) Skulle dit och ge mina kollegor vars en liten julklapp (pepparkaka och glöggtryffel som jag gjort) och så käkade jag lite julmat med sen. Sedan lekte jag lite med barnen och snackade lite skit med kollegorna.
Sedan fick jag ta hem en passa presenter som jag fått av barn&förälldrar
En salig röra ;) Massa roliga saker, de är så himla generösa och fina på att visa uppskattning. Man blir så rörd! :)
Julklappen från chefen var inte heller dum kan jag säga ;)
 
Sen åkte jag till mamma, tittade på HTG sen åkte jag hem till maken som då faktiskt hade städat upp i köket, blev så glad :)
Sen bestämde jag mig för att slänga i en toning i håret medans maken lagade middag. Trött på mitt halv brun/röda grådaskiga hår, så nu blev det mörkbrunt
Tada! 
 
 
Ska jag gå och göra en liten minigåva, och sedan bums i säng för det är upp tidigt imorgon med som gäller, för då är det jävlar annama äntligen dags för GONTARUNDAN!!! ;)