My new look!

 
Puh vad trögt det var att komma upp i morse, tur man har både chokladkalender, paketkalender och skrapkalender som man kan dra sig upp med. Och en söt make och en ybersöt hund som bara vill ha sitt kex från sin hund kalender ;) Idag fick jag Toffie ;)
 
Har ägnat förmiddagen till att skapa film. Har nu satt ihopa alla scener (är dock en skarv som jag inte riktigt kan trolla bort bra) så nu har jag försökt leta lite bra musik att lägga in. När jag väl hittat det så är det bara att lägga in musik och skapa eftertexterna sedan är filmen klar! Känns gott! Vill ju nu rikta min uppmärksamhet till bloggen istället, men filmen var ju först på tur så den får bli klar nu tycker jag, är dock inte så lätt att hitta rätt musik alltid..
 
Men nu ska jag snart åka, ska hämta ut ett paket och hämta ut mina järntabletter och samtidigt lämna nycklen till moster när jag ändå är på vårdcentralen (Kusin Jenny ska ju bo här i helgen och passa willy!)
Men innan jag kör så måste jag ju lägga ut bilder på min nya frisyr, så här har ni den:
 
 
 
Vad tycks?
#1 - - jenny! ;):

Riktig snygg frisyr! Passar dig jättebra! :D

Svar: Oh Tack så mycket ;)
Sandra Kaun

#2 - - Dine:

Sååå fint! Jättesnyggt på dig :-)

Svar: Nämen Tack så mycket :D
Sandra Kaun

#3 - - Bodil:

Jätte fint syster.

Svar: Tusen tack syster! :)
Sandra Kaun

#4 - - Agneta:

Klär dig!Fin oh alt klär ju en skönhet!:-)

Svar: haha ja allt klär en skönhet och inget missklär en apa, brukar man ju säga ;) Skämtosido, tack svärmor :) <3
Sandra Kaun