Ny vecka

Denna dagen var väl en typiskt måndag, jag jobbade och maken var hemma med Willy. Sen tog jag mamma till affären och sedan åkte jag hem. Maken fixade middagen så passade jag på att måla mina naglar.
Sen har det bara blivit lite familje-slappande i soffan, snart är det dags att krypa till sängs, det kommer ju en dag i morgon med! Då ska vi äntligen ha möte igen på jobbet! Ordningsmänniskan som jag är behöver ha planering och avstämmning regelbundet för att ha kontroll över saker, och när det är lov så har vi inte möten för då är det ju barn där även på förmiddagen, men nu är jullovet slut och vi har gått tillbaka i vanliga rutiner så nu ska det nog bli på rätt spår igen ;)
 
Nu ska jag busa lite med Willy innan jag går och gör mig ordning för sängen!
#1 - - Agneta:

Hoppas allt är bra med er!
Här har vardagen också dragit i gång!
Slit och släp och dyrtider!
Skulle hälsa från Sollefteå!
Vi var där förra veckan så nu skulle jag behöva ha en vecka semester till! ;-)
Kanske skulle ta en helg i Skåne framöver?
Vem vet, man kanske skulle bli bjuden på revy ;-)
Ha det bäst!Kram svärmor/mor

Svar: Ja ni är alltid välkommna ner hit, vi har alltid ett rum övers för gäster ;)Och ni är varmt välkommna på revyn, även om ni får betala den själva ;) Hade varit roligt! Hoppas ni har en fin helg där uppe i kylan! Kramar
Sandra Kaun