Klump

Mycket på jobbet, tur där finns både härliga föräldrar och härliga barn och ger mer energi än vad dom tar!!
Borde gå och lägga mig nu, ska upp tidigt i morgon för ska vara på jobbet klockan 8, imorgon åker vi nämligen iväg på läget (tillbaka på torsdag eftermiddag) så jag vet att jag behöver sömnen...
Men det stillar sig inte riktigt inombords... Har försökt låna någons bil till i morgon, vill ju hellst inte köra min egna bil än då den fortfarande har obalans i hjulen (ja vi måste fixa det) och kan därför inte köra fort. Vilket betyder att då kan jag inte följa med dem andra i deras tempo, då kör jag vilse plus att barnen i min bil kommer mycket senare än alla andra! Men ingen här kan/vill låna ut eller byta bil, så här står jag nu några timmar innan och inser att jag Måste köra med min bil (som jag för övrigt älskar, men inte just nu när jag inte kan köra så fort!) och då knyter det sig i magen och jag fylls av en smärre ångest...
Lovley...