En blä-känsla

Här hemma kan jag förklara min sinnessämning med "blä". Vilket är underbart när man inte egentligen kan förklara den. Men maken vet exakt vad det betyder. Han vet. Genom att jag säger att det är blä. Det är en sinnesstämning.

Och kvällen har nog varit rätt så blä.
Började dagen med att tvinga mig själv att dra iväg mig till dagens städjobb, ville inte alls.
Inte fick jag någon belöning efteråt i form av Htg för det visades såklart inte idag för vi måste ha 30 timmars sändning angående valet! Jag menar - okey, det är viktigt ja! Jag bryr mig mycket. Meeen vad fan hjälper det att vi har 30 timmars sändningar där svenskar sitter och analyserat röstningen??

Blev kontorsjobb på eftermiddagen men gick inte alls som jag ville! Mitt redigeringsprogram spårade ur totalt så jag kunde omöjligt arbeta! Vilket var måttligt roande... hoppas få fixat det till i morgon då jag verkligen måste få gjort jobbet. Sedan valar och kvalar jag fortfarande angående ett annat jobb, skit surt läge!

Och noll energi eller lust resten av kvällen. Tack och lov för Glee och en stor mjuk filt ♡
Nu hoppas jag på en god natt sömm och en ny dag med nya möjligheter!