När man har klippor att luta sig på

Jag känner mig så otroligt enormt jätte tacksam för att jag har så fina människor i min närhet som finns där för mig. 

Jag känner mig så tacksam för att mamma och Bodil fanns där i dag när jag blev så nedtryckt att tårarna rann. Jag är tacksam för stödet, kramarna, orden, värmen och kärleken de gav.
Jag är tacksam för maken som gav mig ro att landa efteråt, som stöttade och värmde.

Det finns människor som slänger skit på en men det finns också människor som överöser med kärlek och stöd. 
Och jag är så otroligt tacksam för de som finns hos mig ♡

Och fina syster kom hem efter Ellas ridning med uppmuntrings-presenter. Hur otroligt fint var inte det? ♡♡


Tack för att du finns. För att du är här. För att du ger mig kraft. ♡

#1 - - Bodil:

Älskar dig syster. Jag finns alltid här för dig.

Svar: Älskar dig med ❤❤❤
Sandra Kaun