När saker inte går som planerat...

Idag blev jag övergiven på ett cafe i stan. Men valde att vända på situationen och inte låta det påverka mig. Hade ett presentkort på HM så gick in där och hittade en jättefin kort klänning med blommor på ♡ 

Försöker ju planera vad jag ska ha med på cykelsemestern (shit vad det närmar sig...) och är det varmt väder kommer det bli att man använder cykelbyxor. Men det är ju i sig inte så snyggt så längre linnen/korta klänningar får vara klädesplagget till dom. Ska bara försöka bestämma vad jag ska ha med som jacka/tjockare tröja... min nyköpta jacka kommer ta förstor plats. Men min gamla sommarjacka kanske inte värmer tillräckligt om det är kallt. Regnjackan ska förvisso med, kanske nöjer jag mig med den och tar sedan med en "tunnare" tjocktröja... Kan säga att det är en utmaning att packa så det får plats i en cykelväska! 

Så här kommer min cykel se ut. Cykelväska fram som kommer innehålla min kamera. Liten väska på stången vid styret kommer innehålla min mobil och småsaker. Sedan väskan bak på pakethållaren ska då innehålla mina kläder och dylikt. (Förutom regnkläder och påslakan som alla kommer ha på cykelkärran). Och så flaskhållaren vid styret såklart!


Ska försöka provpacka när jag har lite mer humm om vad jag ska ta med och sedan provcykla med all packning på så jag vet lite hur det känns.
Känns helt galet att det snart är dags!!