Dålig dag :(

Idag var en sån där dålig dag som  började med tårar. Vilket inte är så förvånande med tanke på att det är den här tiden på året, och jag är ganska trött efter dålig nattsömn och så har jag slarvat lite med min medicin, så utbrottet var inte så chockande. Men tråkit! Men tack vare en fin make så kom jag faktist upp och iväg ;)
Hade dock huvudvärk hela jobbdagen och en stor trötthet. Men jag har så fina kolleger som hela tiden sa att jag kunde gå hem om jag ville.. Gick lite tidigare, men inte mycket tidigare. Kändes ändå skönt att genomföra dagen, man blir lite starkare av att inte låta sig knäckas!

Och mannen min hade varit i stan idag och på vägen hem hade han köpt blommor till mig <3


Klart det piggar upp lite ;)


Sen har jag tillbringat eftermiddagen med att bråka lite med min kära syster.. Fördelen med det var väl ändå att jag slapp tänka på hur jag mådde och då var det inte så eländigt med mig iallfall ;)
Tråkigt dock att behöva bli osamms med syster, men det går nog över med tiden!


Och nu ska jag ner och laga mat, min tur idag.. Det blir köttbullar med ris, och en hemmagjord röra till.. Inte så där avancerat, men passar mig väldigt bra idag!

#1 - - emmi:

Vill du vinna en länk i min blogg? Kommentera detta inlägget: http://fashiontwisted.com/2011/december/its-all-about-luck.html#comment



kram!