Det strålar en stjärna!

Idag har det varit en massa julbestyr!
Direkt när jag gick upp så fick jag slå in en julklapp som skulle med mija, för jag hade inte kunnat slå in den tidigare. Efter det blev det frukost och sen började jag dagen med att baka pepparkakor och sen fortsatte jag med att slå in julklappar.
Vid tre så åkte jag och mannen, och mamma, pia och matte in till Maxi för att julhandla, tack och lov hade lönen kommit in! :)

Blev tre (!) kundvagnar fullar innan vi satte kurs hem. (tur var så hade vi börjat med att fika på tasty house)
Sen var det hem och packa upp allt, inte lika lätt/roligt jobb.

Otur nog så visade det sig att jag hade glömt och köpa prinskorvar och bieost så jag fick köra till affären igen, inte så roligt :S Men snälla robin följde med!

Och min fina make överraskade mig med blommor :

Fick tre fina vita rosor! Tydligen ska det bli en jultradition ;) Det fick han av att se att varje jul så ger alltid b-g mamma röda jultulpaner, så nu vill han ge mig vita rosor :) Helt ok för mig ;) Så fin <3

Och till sist fick jag faktist slagit in alla julklappar!

Här är en del av julklapparna jag slagit in. Lådorna är fulla med paket och dem får stå ut längst med golvet. (och då är det ändå inte alla julklappar jag slagit in) Kan tillägga att tre paket på bilden har jag faktist inte slagit in! :)


Och sen har jag och robin gjort pepparkakorna fina med kristyr i grönt och vitt, fuskade faktist och köpte färdig kristyr för jag orkade inte blanda ihop.
Bilder på pepparkakorna slänger jag ut imorgon/idag.

Och jag tog mej en lång duch ikväll, satte på julmusik och satte ansiktsmask. Otroligt skönt att få koppla av och bara få rå om sig själv, det var väl behövligt :) Sen kunde jag glädligen klä julgranen, som blev mycket fin!


Och klockan är nu över midnatt, det betyder att det är den 24 December... Det är julafton nu!
God Jul på er Alla! <3

#1 - - Agneta:

En hjärtans god jul till dig och hela kollektivet!

Du kan väl ge mannen en extra julpuss och hälsa från mor hans.

KRAM