Paket med posten...

Idag fick jag mobilsakerna som jag beställde till min fina HTC :)


Beställde en liten skyddsväska att ha så jag kan ha min mobil i väska/ficka utan att riskera att något repar den. Tycker den var ganska så söt ;) Beställde även Skyddsplast att sätta över skärmen så man undviker smårepor. En jättebra plast som man kan ta av och rengöra och sen sätta på igen, helt kanon :)
Man ska vara rädd om sin telefon ;)

Mannen min fick nog med sin avundsjuka och beställde även han en HTC idag ;) Vi har pratat om att han ska ha ett nytt abonomang efterssom vi har svårt att hålla koll på hans månadsräkningar, så när vi ändå skulle tecka upp han på ett nytt abonomang så kunde han ju lika bra lägga till en liten slant i månaden och få en telefon med. Så han valde en lika dan som jag, en HTC Wildfire S, men en vit. Så vi inte misstar oss på telefonerna ;)


Och idag har jag mått mycket bättre! Vaknade upp utan tårarar, och kom iväg i tid till jobbet. Och har haft mer energi idag. Är inte supertrött ens nu, vilket jag brukar vara på torsdag-kvällar efterssom jag får upp tidigt. (kanske för att jag inte storstädade denna torsdagen jäntemot att jag brukar göra det på torsdagar?) Men en god natts sömn gjorde iallfall susens! Och det var roligt att vara på jobbet idag igen, skönt att ha den känslan :)

Nu måste jag rusa ner, maken har gjort pytt i panna ;)

#1 - - Agneta:

Härligt att du mår bättre!

Snart får du ju även lite extra ledigt och jag hoppas du den avundsjuka maken och kollektivet får ett fantastiskt gott nytt år! kram

#2 - - Bloggare Sandra:

Ja det är härligt att det släppte så fort igen :) Hoppas även ni där uppe får en superfin nyår med en bra start på det nya året! KRAMAR