Tillbaka på jobbet!

Idag var det tillbaka på jobbet, vilket inte var så där jätte ansträngande! Vi var två vuxna, och tre barn! Så det var inte så mycket :)  Vi passade på att ta med barnen in till stan och käkade mcdonalds mat och sen gick vi på bio och såg alvin och gänget 3 :) Det passade barnen bra :)

Så det var en skön dag på jobbet ;) haha!
Men jag är ändå supertrött, sov dåligt i natt...

Men ska nog passa på att ta bort mitt nagellack i kväll iallfall, ska ju ändå måla om dem på fredag/lördag inför nyårs-barnkalaset, så jag tänkte ta bort julnaglarna och försöka smörja in lite med myrrolja i några dagar så naglarna blir glada :)




Har ju förresten fått mina nailart-flaskor som jag fick i födelsedagspresent av moster pia ;)
Har även organiserat alla nagellack, nailart och uv-naglar nu så jag har det i fina väskor :)

#1 - - Jenny:

Jag har också såna nagellack med små penslar :D