annerlunda

 
hade en superkväll igår då syrran kom hit och sov över. Vi åt fläskfilegryta med ris, och sen knapra vi i oss gurk&morotsstavar med dippa, och så titta vi på en massa burn notic och snacka skit. Mysigt också att sitta med syrran o äta nutellamackor till frukost innan vi skildes åt igen. Tack syrran! ;) Jobbet idag gick bra, lite frustration som vanligt (?) Sen kom Malin hem till lilla mig och vi satt och snackade skit i några timmar och käka toast och kaka m. Kaffe. Riktigt mysig eftermiddag, tack Malin :) Resten av kvällen bänkades i sängen framför en film på viaplay. nu ska jag göra mig i ordning för att sova, upp tidigt i morgon för det är då torsdag = min tidiga+långa arbetsdag. Läntar nu till helgen då mamma ska komma hit, och så längtar jag till måndag då min kära make äntligen kommer hem igen :) Nu - sova!