Ännu en torsdag.

Lång dag på jobbet.
Sedan blev det en runda till återvinningsstationen och sedan fick maken övningsköra med mamma. Bra att köra mycket nu när han faktist går på körskola så han kan öva hemma på det dem säger på skolan!
 
Sen åkte vi hem, och när Robin klippte gräsmattan skulle jag fixa middag.
Min ursprunstanke funkade inte så efter lite velande plockade jag fram lite körrfärs från frysen och steke. Hittade även lite wokgrönsaker som jag slängde med. Och tog i de sista som fanns kvar av gårdagens pasta.
 
Tyckte det blev lite torrt så jag slängde i lite matlagningsgrädde med och kryddade.
Vet inte riktigt vad det blev för maträtt, men maken gillade det mycket ;)
 
 
Och när jag gick ut i trädgården en runda med willy så upptäckte jag hur mycket mina luktärtor äntligen blommar!
 
Dem har inte riktigt viljat blomma tidigare, men nu jävlar ;) I alla dess fina färger och former!
 
Och så hittade jag Willy i mina örter o kryddor!
 
Tänka sig!
Nu är det åter igen dags att göra sig i ordning, måste hoppa i säng då jag har öppning i morgon igen på jobbet. (gud vad skönt det ska bli med helg, dagen blir så fel för mig när man måste gå upp jättetidigt, och gå och lägga sig jättetidigt igen för att orka komma upp tidigt dagen efter) Haha, det märks att jag inte är van att börja så tidigt, eller vad säger ni? ;) Nej tacka vet jag mitt vanliga schema som snart kickar igång igen ;) (men extra pengarna smakar ju alltid gott!)
Så nu ska jag gå och ta bort smink och ta ett nattbloss och gosa med willy och sen kanske somna!
Hörs i morgon!