Sometime it last in love.

Tydligen är beror mitt lilla bilfel på att jag behöver nya bromsklossar där fram. Har vetat en tid att jag måste köpa nya, men har tänkt att det räcker till i samband med bilbesiktningen (som jag förresten också måste boka snart..) Men nu är dem tydligen helt slut.. Suck.. Får se om jag kan köpa dem imorgon och hoppas hoppas att b-g kan fixa dem snabbt så det kanske kan bli något ikea? på fredag?.
Får se.. Ta en dag åt gången, en dag åt gången!!

Fick iallfall igenom flyttanmälan nu. Enligt posten så stämmer det att förslöv har lagts in i områden nu (istället för ett stort) så därför är det nya postnummer. Lite konstigt att inte vår hyresvärd viste om detta!
Men nu är flyttanmälan gjort, och eftersäningen betald!

Och stackars Robin har inte kommit hem än. Han jobbade till fyra, och fick sen stanna kvar efterssom det visade sig att det är förälldramöte idag klockan 18.00. Så stackaren är på det nu, hoppas det går bra åtminstånde. Att förälldrarna där är lika snälla som på mitt jobb ;)

Ska se om jag kan paka lite av mina kläder här nu, så jag gör lite mer nytta.
Vet att ni är flera stycken som undrar NÄR vi faktist tänker flytta, och förstår att det kan vara lite rörigt efterssom vi flyttar saker hela tiden men bor faktist kvar i kollektivet.
Men så som läget ser ut nu så kommer det stora flyttlasset gå på lördag, då kör låssaspappa med lastbilen så alla våra möbler och dylikt kommer till sitt nya hem. Och målet är att allt ska vara färdigt på lördag så att vi faktist kan räkna oss som förslövsbo redan på lördagkväll. (efter en specielmiddag i kollektivet givietvis)
Så går allt enligt planerna så flyttar vi på lördag ;)

Har ni fler frågor så är det bara att hojta till ;)
#1 - - mija:

Vi gick förbi och kika på ert lilla hus igår. Såg riktigt mysigt ut, lagom trädgård. Det är nog en av de bästa lägenheterna när det gäller insyn iallafall.

#2 - - Bloggare Sandra:

Men vad är det jag läser? Går ni och smygkikar på vårt lilla hus!! Fyyy! :) Haha, roligt att ni tyckte om stället iallfall. Kan säga att det är så mysigt och härligt invändigt med. Och trädgården kommer bli kanon till våren när jag arbetat lite mer med den ;)