Det blev plötsligt helg!

Jobbdagen rusade iväg och strax i tre så rusade jag hem för att plocka upp Robin så vi kunde åka och titta på den där lägenheten. Visade sig sen när vi kom fram att det faktist fanns två lägenheter lediga så vi fick titta på båda. En fyra och en femma. Båda var jätte fina men fyran var den som vi förälskade oss i!

(en liten sneakpiik från lägenheten) Lägenheten hade verkligen allt vi letade efter plus lite till! Fyra jätte fina rum, två toaletter, en duch och ett badkar, en klädkammare, två våningar och en stor fin trädgård!!!!
Verkligen vad vi letat efter. Sen att hyran är lite dyrare än vi kanske först räknat med får man väl leva med, om man får drömlägenheten??
Så vi sa att vi ville ha den, och hyresvärden lovade att höra av sig i nästa vecka med besked om vi får den eller inte. (håll alla tummarna för att vi får den!)
Själv ska jag försöka att inte ha allt förstora förhoppningar för jag vill inte bli knäckt av det ifall vi inte får den...


Sitter och slappar nu efter middagen, jag lagade pytt i panna med stekta ägg idag, inte så värst avancerad mat men det var lagom för min energi som dök lite nu under kvällen. Och det är ju ganska gott med.
Dock är jag så sugen på godis (dålig ovana!) Var i affären innan jag körde hem och funderade då på att köpa någon liten godisbit men försöker hålla hårt i mina sista slantar för att det ska räcka till två födelsedagspresenter då vi har två som fyller år innan nästa löning. Sen visar det sig nu ikväll att den ena helt plöstligt inte vill att vi kommer på hennes födelsedag utan någon annan gång, så jag hade kunnat köpa mig en bra godispåse till mig själv att ha och tugga på och fredagsmysa... suck!!!!
#1 - - Bodil Hervén:

Det är ju inte riktigt så. Du förstår väl vad jag menade.

#2 - - Bloggare Sandra:

Vad då? Det var/är ju så? Hänger inte med..

#3 - - mija:

om du menar mej så VILL jag att ni kommer, men ni vill nog inte komma just nu till röran som lär vara här.

#4 - - mija:

Om du menar mej så VILL jag att ni kommer men blev tvingad att ställa in. Spara gärna pengarna till en extra fin present. Kram

#5 - - Bloggare Sandra:

Nej då Mija klart jag inte menade dig, du fyller ju ändå inte år förrens nästa löning ;) Håller helt med om att vi nog inte vill vara i den röran som nog kommer uppstå hemma hos er en tid fram över, bättre vänta till i maj ;) MEN vi förväntar oss då ett riktigt bra kalas/fest för att vi fått vänta så länge! :D Kramar