Ledig torsdag!

Härligt att få vara ledig! Gått runt i min one piece och bara slappat :)
Vid tre tiden så åkte jag och älskling till stan för att hämta ut pias present, och handla lite inför imorgon, åkte även inom jobbet för jag hade glömt mina nagellack och sådant där XD
Innan vi körde iväg så började mamma och pia tjata om semlor så det blev till att handla släta bullar, vispgrädde och lite mandelmassa med hem och göra lite snabbsemlor, billigare och godare än köpta!
Jag är annars för att man ska baka dem helt själv, men det orkade inte jag, och så var vi ju sugna nu så det fick bli lite ''halv-hemma-gjorda'' med färdigköpta bullar ;)



Årets första semla! :) Nån gång får jag göra minisemlor, så söta och så goda, slipper man bli äckelmätt som man ofta blir på normalstora semlor!


Och dagen har haft sina ups and downs.. En riktig down var väl att vi fick inte erbjudande om att gå på visning på två lägenheter som vi hade stora förhoppningar på. Var två helt perfekta lägenheter för oss, hade allt vi letade efter, plus lite till. Men tack vare dumma ängelholmshem så har vi väl fortfarande inte tillräkligt med poäng för att få titta på sånna fina lägenheter. Börjar verkligen tröttna på ängelholmshem, men tuvärr har dem de bästa lägenheterna. Men vi har stått i kö i ett år nu, och har bara fått titta på en lägenhet!!!
Men man får väl fortsätta söka, och försöka att inte få förväntningar :(

Men ups har väl varit att gå in på kusinens blogg där hon skriver så varmt om vårat bröllop, då blir man så glad <3  Vill ni in och läsa hennes blogg så gå in på www.jeennyaxelsson.devote.se Hon tar också grymt fina bilder som hon visar på bloggen!


Köpte även lite toning till håret idag, ska göra det snäppet mörkare denna gång. Nästa gång ska jag nog slänga i lite rött. Men nu blir det lite mörkare, tycker det är snyggt :) Gjorde det till bröllopet och gillar glansen det ger håret! Får se om jag faktist sätter i det i dag eller väntar tills imorgon. Ska försöka göra naglarna idag med, men det kanske inte heller blir gjort (jag kan lätt glömma bort och bara slappa istället, haha) MEN jag SKA däremot slå in mosters presenter idag för hon fyller år imorgon :)