Besök!

Syster och Leah, Ella och Zacharias kom på besök idag vid tre.
Skulle igentligen provat på att baka en vetefläta men tiden blev för knapp.
Så jag fick hitta på lite annat till fika.

Bakade en tigerkaka och så gjorde jag minimuffins med knäckkola-kulor i. Sen la jag på några kex med som jag hade hemma ;)


Blev en liten flock kring lilla willy ;)


Blev lite vovvemys, snackade och jag fick se bilder (och filmer) från deras los angeles-resa!
Mycket rolig eftermiddag. Roligt att ni kom, snart får vi komma till er och träffa kaninerna!
(och nu är det bäst att göra färdigt här så leah kan komma och sova över innan hon blir arg på oss)

Nu är jag och robin och willy väldigt trötta! blir en slappekväll i kväll med. Ganska skönt faktiskt ;)
#1 - - Bodil:

Det var roligt att träffas och se lilla Willy. Han var hur söt som helst. Ja leah håller med. Ni måste bli färdiga, hon vill sova över. Men tur hon inte stannade idag då det visar sig nu att hon har 38,5 i feber.

Ja nästa gång får ni komma hit och hälsa på.

#2 - - bloggare sandra:

Ja jag tyckte väl hon såg lite trött ut. Hoppas febern går bort fort igen. Och när vi kommer vill vi då ha dem där kanelbullarna och kladdkakan ;)

#3 - - Bodil:

det ska ni få. :)