Lång måndag!

Har jobbat 7 till 16 idag. Kanske helt normalt för andra, men jag brukar jobba 12 till 18. Är ingen morgonmänniska och tycker öppningar är så jobbiga, och jag älskar det faktum att börja 12 på måndagar då man är lite seg efter helgen.
Men idag började sommarschemat, och det betyder ungefär att ingen dag är den andra lik tidmässigt. Så det blir spännande. Imorgon jobbar jag 8.30 till 16.30. Onsdag blir värre för då börjar jag 8.30 och slutar inte förrens 16.30 på Torsdag! (vi ska på läger med barnen) Lååångt arbetspass vill jag säga!


Har förresten fått en fin servis som vi packat upp och faktiskt hittat plats för i ett skåp!

Och vår lille sötnos är så duktig och busig :) Han håller oss sysselsatta vill jag lova ;)
Både jag och Robin är förundrade över hur man kan känna sådan kärlek till en hund så fort som det kommit!


Och så är ju då vårat badrum färdig.
Visar en före-bild så ni får lite humm om hur det såg ut:

Hade tuvärr bara en bild, men den förklarar ganska bra.. Jättevitt, ganska tomt och helt opersonligt.

Så här är det nu :


Köpte grönt och svart i decorplast. (hittade superbilligt meterpris på en webbutik) och klippte ut kakelrutor och bokstäver. Sen fick de två stora gröna växterna vi fått flytta upp där med.
Vad tycker ni??
#1 - - Mamma:

Det blev som ett helt nytt badrum mycket snyggt.

#2 - - bloggare sandra:

Tusen tack, blir man glad av att höra ;)

#3 - - Yster Eve:

Vad fint det blev, håller verkligen med om att det ser ut som ett helt annat badrum =)

#4 - - bloggare sandra:

Tack Eve ;) nu blev vi glada ;)