Äntligen helg!

Kort arbetsdag som följdes av terapitid på eftermiddagen. Sedan åkte jag till mamma för att plocka upp både mamma och willy. Helgen är äntligen här och den ska som planerat tillbringas med mamma <3
Åkte och handlade lite gott sedan åkte vi hem och fikade. Sen vid sju så byta vi om lite och gick till Värdshuset Spisen och där bjöd mamma mig på middag :)
Första gången jag ätit där på plats (brukar endast beställa hem pizza där ifrån)
 
Vi åt god fläskfile och drack mariestad till. Och vi satt ute och bara myste :) Tack mamma för underbar måltid!
Sen gick vi hem igen och slötittade på tv, snackade skit och busade o myste med willy.
 
Nu ska vi sova, för ska upp redan vid åtta igen imorgon/idag för vi ska sen åka in till helsingborg och köa för lite gratisbiljetter till en teaterföreställning som har premiär i höst!
Så nu ska jag titta liiiite på fraiser och äta liiiite godis innan jag somnar.
God natt alla!