Sammanfattning!

Här kommer lite bilder från våran miniresa till ullared!
Bed and breakfastet Sweet dreams som vi bodde på. Tog ca fyra minuter att gå till affären där ifrån ;)
Riktigt ljust och fint hus. Rummen var gammeldags med moderna bekvämligheter. Jätte mysiga. Och med enormt sköna sängar!
 
Köket som vi delade med ett annat rum (men dem har nästan inte där alls)
 
 
Jag gick upp vid 05.15, superpigg och ivrig. Packade ihop det sista och körde sedan till mamma och plockade upp Pia. Vi körde vid 07.00 och var framme i Ullared vid 08.20. Då åt vi lite frukost och drack kaffe och gick sedan in och började shoppingen.
Vid 15.00 så betalade vi för den omgången, gick och åt lunch och gick sedan och fick nycklarna till vårt rum :)
Där blev det lite kaffe o kaka, och så gjorde vi oss inredda i huset. Sen blev det shopping i småbutikerna runt omkring. Det regnade som tusan och jag hade bara tygskor som blev dygnsura (fick låna pias extra sandaler inne på ullared) men så gick vi till skoboo och där hittade jag ett par skor som funkar på hösten (har inga sådana sen tidigare)
Mycket sköna skor, som dessutom var på rea så de kostade bara 99:-, Så jag slog till och köpte dem och hade sedan dem hela kvällen och dagen efter ;)
 
Sen vid 20.00 så gick vi ut o käkade. Jag hade varit lite förutseende och bokat bord på Harrys!
Åt supergod mat, Toast med fläskfilee och bearnesås och pommes, och så lite öl till ;) Mums!
 
Sen satt vi och pratade och drack lite smirnoff innan vi (jag) dök ner i sängen!
 
Dagen efter gick vi upp vid 07.30. Plockade i hop oss, packade in i bilen och kl 09.00 kom våran frukost serverad till oss!
 
Mycket god frukost som satt där den skulle ;) Sen klockan 10.00 checkade vi ut och så gick vi tillbaka till ullared (gekås) och fortsatte shoppingen. Vid 16.00 kände vi oss klara och betalde och lavade in i lilla Edna som blev ganska full! Sen körde vi hemåt. Blev stående på motorvägen i lång trafikkö pgr bilolycka, så hemresan tog väl ca 30 - 40 min längre tid än ditresan!
Så här såg lilla edna ut :) (pia som tog med sig påsar dit istället för att köpa dem klassiska gula påsarna!)
Och jag köpte en ny fin lila resväska som ni också ser, matchar så fint bilen ju! ;)
 
Sen åkte jag hem till familjen vid 19 tiden, packade upp och visade robin allt roligt jag köpt, och gav lite småpresenter till han som boxers,strumpor,skrin och coca cola-lipsyl ;)
 
Och willy fick en ny leksak också, en krabba!
Han blev sjövild och lekte så in i bomben med den ;) Så söt han är!!!
 
Så det var den resan!
sammanfattning :
Bästa fyndet : Mina nya skor och en jättebillig shön tröja tror jag!
Gladast att hitta :  Så mycket saker till tjejkvällen som jag har nästa helg!
Onödigaste köpet : inget vad jag vet, var väl lipsylet till maken då ;)
Mest oväntade : Bordsdammsugaren jag köpte till mamma ;)
Dagens tråkigaste : Att det regnade så mycket att man blev helt blöt!
Dagens överraskande : Det frächa b&b, och snälla medmänniskor!
 
Så det blev verkligen en lyckad tripp till ullared! Tusen tack moster Pia!!! Måste göras igen!!!
 
Och nu, ja väntar mest på att Bengt o Karin ska komma och lämna grejer till oss. Sen ska vi åka till Mamma en runda, och jag ska inom affären med.
Ska pyssla med lite till tjejkvällen med, både innan och efter vi åkt iväg ;)
Försöka komma på något gott att äta ikväll med, och så mysa med maken och vovven!
 
Har precis skickat i väg foton till framkallning. Köpte tre jättefina ramar på ullared (som innehåller många foton) som jag letat efter, och nu när jag då hittat exakt vad vi ska ha, så har vi valt ut fotona och skickade precis in beställningen. Hoppas dem kommer fort, vill verkligen ha upp dem nu. (det ska vara bröllopsbilder och bilder på Willy) Kommer bli så fint!
Men nu ska jag ner och se vad dem hittar på där nere, tycker det låter som willy springer fram och tillbaka ;)