Mycket med litet.

Blev en lite kaotisk start på dagen med det rättade till sig under dagen.
Jobbdagen idag var så mysig då jag fick ta två barn med till tropicariet, det var förvisso liiite för mycket folk i min mening men ungarna hade så roligt och det var en så mysig eftermiddag :)
Och jag vågade stoppa ner min hand till sånna fiskar som äter död hud.


Var en rolig upplevelse (alla som känner mig vet att jag har ganska stora problem med att vara i vatten med fiskar) Och så len hud jag fick ;)

Efter jobbet var det träff med sömmerskan, fick fixat några kläder till revyn. Är väldig spänd på hur finalkläderna kommer bli när de är färdiga ;)

Sen åkte jag hem en kort runda och myste med min underbart fina make!
Sen blev det Symöte hos Åsa och nu har jag åter igen kommit hem. Har hunnit med mycket idag, och tyvärr är jag just nu lite för uppe i varv, måste ju hoppa ner i säng för.jag har öppningen imorgon på jobbet så det är upp tidigt som gäller, plus att vi ska köra gladiatorerna med barnen med så det blir en hård arbetsdag rent fysisk! Kanske kan lura till mig lite massage av maken nu så jag slappnar av lite... ;)