Weekend

Hemkommen från jobb och terapi.
Ska snart iväg då vi ska på kalas hos moster Mija som fyllt år.
Men först tänkte jag visa lite bilder från våran alla hjärtans dag här hemma :
 
 
 
Vi gjorde hemmagjorda hamburgare med lyxbröd och gurkstavar ;)
 
Maken fick en liten present, som willy hjälpte till att öppna
Robin fick ett makramearmband som jag gjort, plus en supris som bestod av att han får välja vilken måltid som helst så lagar jag till den ;)
Jag fick OSTHJÄRTAN av Robin, han vet att jag verkligen älskar ostbågar och tydligen så har OLW kommit ut med ''osthjärtan'' nu (som jag helt missat) tyckte det var så gulligt :)
Goda med ;)
 
 
 
Så vi hade en mysig kväll :) Fick några trevliga överraskningar till igår, jag fick chutney av Kerstin (den är så jädra god den hon gör!) Och så fick jag en Geihachoklad av mamma ;)
Och idag fick jag ett egetgjort hjärt-frimärke av ett barn på jobbet ;)
 
Men nu ska vi byta om här och sedan bege oss ner till Mija ;)