Med lön kommer räkningar!

Precis suttit och betalat räkningar, samma ''Blö'' varje månad. Pengar som hastigt sjunker medans räkningshögen knappt minskar alls! Återigen så känns det mest på dessa jävla csn, fattar inte, de vill ha in flera tusen av både mig och robin för det vi inte kunde betala in av förra årsavgiften, jag kunde ge dem 100:- (inget skämt) Det komiska i allt elände är väl ändå att de satt en HÖGRE årsavgift till Robin för 2013 än på mig, han är ju för fan arbetslös och det har vi registrerat till dem så de ska veta det!! Så nu tar vi striden IGEN med dem, helt sjukt!
Och några räkningar får vänta tuvärr snällt vänta tills nästa månad, bilen måste lagas och det får prioriteras, plus att man måste ha något litet att leva på under månaden med. Måtte maken få ett jobb snart, snälla!!!
 
Och nej jag skriver inte detta för att beklagar mig och ''vill att folk ska tycka synd om oss''! Utan endast för att få litet utlopp för det, Det är många som har det värre, och vi klarar oss alltid :)