Nu är det startat.

Första repträff idag, gick super bra och hade väldigt roligt. Känns som att det kommer bli en bra revy att visa upp i mars/april! Känns riktigt bra! :)
 
Var hemma klockan två, sedan klockan tre så lånade jag och Robin bilen av Sofie och körde iväg till helsingborg och fick sålt Robins gamla Xbox på game. Dock kunde vi inte köpa de spelen vi spanat efter, för de var slut just nu. Så vi får vänta ;) Tillgodokortet är ju kvar så det är ingen bråska så, men hoppas det kommer snart för just nu har det bra erbjudande på just de spelen vi vill ha! Så vi får hålla tummarna att de får nya snart!
 
annars, så ser det ut så här hos oss just nu:
Har två kakor i ugnen (så underbart med varmluftsugn!)
Ska till Kollektivet ikväll för att ha spelkväll, och då tog jag på mig att göra efterrätten. När jag försökte komma på något gott och roligt att göra så kändes inget rätt så därför blir det istället ett expriment, hoppas det blir ett bra resultat ;)
Ska göra det sista på efterrätten nu och sedan ska vi packa ihopa oss och åka iväg. Ska bli roligt att bara sitta med famaly och spela lite sällskapsspel hela kvällen ;)
Bara försöka komma hem någerlunda i tid så jag kommer upp till repet imorgon XD