Små glädjeämnen.

När mycket annat skapar panik och ångest och gör varje dag seg och lång så brukar man kunna luta sig på julmyset. Inte ens det verkar jag kunna göra, en del av vår Julbelysning har gätti sönder, suck! Och min lilla biljulgran är ju kvar i Nico eftersom jag bara trodde jag skulle vara i från henne i 3 dagar :'(
Ja den historien är också lite obehaglig. Vi hade räknat med hyrbil i tre dagar medans bilen fixades. (väldigt rabatterat tack vare försäkringen) Men imorgon är det en vecka sen vi lämnade in vår bil och den är ännu inte klar, vilket betyder att de 3 dagarna med hyrbil har nu blivit 7 dagar... Börjar bli bekymrad över vart det priset ska sluta. (jävla jävla jävla tjuvar som förstör tillochmed än idag!)

Men en liten glädje i allt när man kommer hem och hittar sitt nya mobilskal till min underbara telefon! Ett skal med fotokollage med bilder från mina 2 emmerdale rundor ♡ Nu kan jag titta på bilder där ifrån alltid och bli lite varm i hjärtat ♡