Julmys ♡


I eftermiddags gav jag mig på ännu en satts lussebullar. Skulle ha till kvällen dä vi skulle fira lite jul här hemma och sedan även till morgondagens julpyssel som är hemma hos mig varje är 😉 Lyxade till det med 2 påsar saffran som jag alltid vill ha i lussebullarna (men saffran är ju så dyr så ofta sparar jag till något annat bak med) Valde även att göra dom sockerfria så mamma kan få äta lite lussebullar i morgon.


Normalt brukar jag tvinga pojkarna att vara med och baka bullarna men då tiden varit lite knapp i helgen så lät jag dock spela och jag bakade. Men enligt tradition gör alltid Bob sin speciella bob-bulle så i dag fick ju jag göra en sådan till han 😉


Sedan blev det julfika med lussebullar och pepparkakor och en massa god glögg ♡ Och lite julklappar såklart.


Bob hade skojat till det rejält med Robins julklapp, kan säga att han använt väääldigt mycket silvertejp :-P


Bob uppskattade sina julklappar från oss också, en kaffemugg, en stary wars tröja och en robothund (han vill ju så gärna ha en hund men dels är han allergisk och dels så jobbar han extremt långa pass) så vi tyckte en robothund passar han bra. 



Willy tyckte väl lite si och så om den dära hunden, haha.


Sen har vi spelat tvspel så klockan bara rusat iväg! Tiden går fort när man har roligt! 
Nu blir det bums i säng, måste ha energi för söndag/3 advent/lucia, det ska orkas med mysfrukost, någon runda spel till innan bob kör hem, lite förberedelser, julpyssel och sedan ska kvällen ägnas åt att skriva klagomålsmail! 
Så nu säger jag kort och gott : God natt!