Blev sjuk klockan fyra..

Kan låta lite konstigt och lite underhållande, men så är faktiskt fallet. Under några dagar har man känt att något legat på lur då kroppen gjort ont. Och strax i fyra på jobbet satte jag mig ner, och plötsligt började huvudet göra ont, kändes likssom tjockt (så som det lätt blir vid förkylningar) och näsan började rinna okontrollerat. Tittar upp och klockan slår precis fyra... Fick gå och snyta mig flera gånger och ta ipren och panodil och sedan kunde jag bara sitta ner lugnt och vänta på att tabletterna skulle börja verka..

Men sjuk har jag ju inte tid att vara, kanske kan detta försvinna lika fort som det kom?? 
Hoppas en god natts sömn kan göra underverk,  eller iallafall så hoppas jag få sova i natt (det värsta med att bli förkyld är att jag kan inte sova, och då tar det dessutom längre tid att bli frisk, blir en dålig cirkel det dära)

Håll tummarna för mig! ♡